Riassuntu di l'avvenimenti impurtanti di sta settimana

Riassuntu di l'avvenimenti impurtanti di sta settimana

Riassuntu di l'avvenimenti impurtanti di sta settimana

Lunedì (29 d'Agostu): Indice di l'attività di l'attività di a Fed US Dallas per Aostu, a Borsa di Londra di u Regnu Unitu chjusa.

Marti (30 d'Aostu): Tassa di Disoccupazione di Lugliu di u Giappone, Indice di Confidenza di u Consumatore di l'Aostu di l'Eurozona Valore Finale, Indice di Prosperità Ecunomica di l'Eurozona in Aostu, Iniziale Mensuale di l'Agostu di l'Agostu di Germania, u Cuntu Corrente di u Secondu Trimestre di u Canada, Indice di Prezzi di Casa di i Stati Uniti in ghjugnu, Cunsultivu US. Indice di Confidenza di u Consumatore di a Càmera in Aostu, u Discorsu di u Vicepresidentu di a Riserva Federale Brainard à u Seminariu FedNow, u Cumitatu Permanente di Vokeeting di FOMC, u Presidente di a Riserva Federale di New York Williams hà fattu discorsi nantu à a prospettiva economica di i Stati Uniti.

Mercuri (Aostu 31): Invintariu API di petroliu crudu in i Stati Uniti per a settimana di 26 d'Aostu, u PMI di fabricazione ufficiale di a China in Aostu, a tarifa CPI mensile di Francia in Aostu, a fine di a tarifa di PIB di u sicondu trimestre di Francia, u tassu di disoccupazione di Germania dopu a trimestrale. aghjustamentu in Aostu, u valore iniziale di a tarifa CPI annuale di a zona di l'euro in Aostu, u numeru di impieghi ADP in i Stati Uniti d'Aostu, u tassu di PIB mensili di u Canada in ghjugnu, l'inventariu di l'oliu crudu EIA di i Stati Uniti da U 26 d'aostu, a Cummissione Voy FOMC 2022, è u presidente di a Riserva Federale di Cleveland, hà fattu un discorsu nantu à e prospettive di l'economia USS.

Ghjovi (settembre 1): China's August Caixin Manufacturing PMI, Switzerland August CPI Monthly Rate, France August Manufacturing PMI Valore Finale, Germany August Manufacturing PMI Valore Finale, Eurozone Manufacturing PMI Valore Finale in Aostu, Eurozone Luglio Tasso di Disoccupazione, Prestazioni di Disoccupazione in i Stati Uniti Stati finu à u 27 d'aostu, US August Markit Manufacturing PMI Valore finale, US August ISM Manufacturing PMI, US July Construction Expenditure Monthly Rate, Stati Uniti à August 26 EIA Natural Gas Inventory.

Venneri (2 settembre): u tassu PPI mensile in l'area di l'euro in lugliu, u tassu di disoccupazione in i Stati Uniti d'aostu, a pupulazione impiegata non agricula in i Stati Uniti dopu l'aghjustamentu trimestrale in aostu, è a tarifa mensile di fabbrica ordini in i Stati Uniti in lugliu.

Fonte d'infurmazione: Global Market Outlook


Tempu di Postu: Aug-30-2022

Applicazioni principali

I metudi principali di usà u containeru sò datu quì sottu