Riassuntu di l'avvenimenti impurtanti di sta settimana

Riassuntu di l'avvenimenti impurtanti di sta settimana

62

Luni (5 settembre): u Regnu Unitu annuncia i risultati di l'elezzione di dirigenti di u Partitu Conservatore.U capu di u Partitu Conservatori hà da serve cum'è u novu Primu Ministru britannicu, u 32u OPEC è a Conferenza ministeriale di i paesi pruduttori di petroliu non-OPEC, u PMI di u serviziu di Francia in Aostu, u PMI di u serviziu di Germania in Aostu, u PMI di u serviziu di l'Eurozone in Aostu, u Lugliu di l'Eurozona. Vendite al dettaglio Mensu di vendita al dettaglio, è Caixin Service PMI di China in Aostu.

Marti (settembre 6): A Riserva Federale di l'Australia annuncia a risoluzione di u tassu d'interessu, u valore finali di u serviziu Markit PMI in Aostu, è l'ISM PMI non-manufacturing in Aostu.

Mercuri (7 settembre): u cuntu cummerciale d'aostu di a Cina, u cuntu in dollari americani di a Cina in l'agostu, e riserve di valuta straniera d'aostu di a Cina, l'annunziu di u Bancu di u Canada di a risoluzione di i tassi d'interessu, a tarifa annuale di u PIB di u sicondu trimestre di l'Australia, a fine di l'annu di u PIB di u sicondu trimestre di l'eurozona, è u contu cummerciale di lugliu di i Stati Uniti.

Ghjovi (settembre 8): a currezzione trimestrale annualizzata di u PIB reale di u Giappone in u secondu trimestre, u contu cummerciale di u Giappone di lugliu, u cuntu cummerciale di u lugliu di Francia, l'EIA publica un rapportu mensile di prospettive energetiche à cortu termine, u lanciu di u novu pruduttu di l'autunno d'Apple, è a Riserva Federale libera una carta marrone nantu à e cundizioni ecunomichi.

Venneri (9 settembre): u tassu annuale CPI di a Cina in Aostu, u tassu annuale di l'offerta di soldi M2 di a Cina in Aostu, u tassu mensu di produzzione industriale in Francia in lugliu, u tassu mensile di vendita all'ingrossu in i Stati Uniti in lugliu, è l'Unione Europea hà tenutu un cunferenza energetica d'emergenza per discutiri e soluzioni di risposta à a crisa.

Fonte: Global Market Prospects


Tempu di Postu: Set-06-2022

Applicazioni principali

I metudi principali di usà u containeru sò datu quì sottu