Un terzu di u paese hè stata inundata, 7 000 cuntainer sò stati chjappi, è u risicu di l'esportazione quì era in crescita !

Un terzu di u paese hè stata inundata, 7 000 cuntainer sò stati chjappi, è u risicu di l'esportazione quì era in crescita !

Dapoi a mità di ghjugnu, a precipitazione violenta senza precedente in Pakistan hà causatu inundazioni devastanti.72 di e 160 regioni di u paese di l'Asia meridionale sò state inundate, un terzu di a terra hè stata inundata, 13,91 persone sò state uccise, 33 milioni di persone sò state affettate, 500 000 persone campanu in campi di rifuggiati è 1 milione di case., 162 ponti è quasi 3.500 chilometri di strade sò stati dannati o distrutti...

U 25 d'aostu, u Pakistan hà dichjaratu ufficialmente un "statu d'emergenza".Perchè e persone affettate ùn avianu micca rifuggiu o mosquito nets, e malatie infettive si sparghjenu.Attualmente, più di decine di millaie di casi di infezzione di a pelle, diarrea è malatie respiratorie acute sò signalati ogni ghjornu in i campi medichi pakistani.È i dati mostranu chì u Pakistan hè prubabile di inaugurà un'altra precipitazione di monsoni in settembre.

L'inundazioni in Pakistan anu causatu 7 000 containeri intrappulati nantu à a strada trà Karachi è Chaman à a fruntiera sud-est afgana di Kandahar, ma e cumpagnie di navigazione ùn anu micca esentatu i speditori è i spedizionieri da i tariffi di demurrage (D&D), i principali cumpagnie di navigazione cum'è Yangming, Orientale. Oltremare è HMM, è altri più chjuchi.A cumpagnia di spedizioni hà incaricatu finu à $ 14 milioni in tariffi di demurrage.

I cummircianti anu dettu chì, perchè tenenu cuntenituri irreturnable in e so mani, ogni cuntainer hè stata pagata una tarifa chì varieghja da $ 130 à $ 170 à ghjornu.

E perdite ecunomiche causate da l'inundazioni à u Pakistan sò stimate di più di $ 10 miliardi, chì mette un pesu pesu à u so sviluppu ecunomicu.Standard & Poor's, una agenza di qualificazione di creditu internaziunale, hà riduciutu a prospettiva à longu andà di u Pakistan à "negativa".

Prima di tuttu, e so riserve di valuta stranera anu seccu.Da u 5 d'aostu, u Bancu di u Statu di Pakistan deteneva riserve di valuta estera di $ 7,83 miliardi, u livellu più bassu da uttrovi 2019, chì hè appena abbastanza per pagà l'importazioni di un mese.

Per aggravà e cose, u tassu di scambiu di a rupia pakistanesa contru à u dollaru americanu hè cascatu da u 2 di settembre. Dati spartuti da l'Associazione Pakistani Foreign Exchange (FAP) u luni hà dimustratu chì da 12 meziornu, u prezzu di a rupia pakistanese era 229,9 rupee per dollaru americanu, è a rupia pakistanesa hà cuntinuatu à debilitatu, falendu 1,72 rupee, equivalenti à una deprezzazione di 0,75 per centu, in u principiu di cummerciale in u mercatu interbancariu.

L'inundazione hà distruttu circa 45% di a pruduzzione lucale di cuttuni, chì aggravarà ancu e difficultà ecunomiche di u Pakistan, perchè u cuttuni hè unu di i culturi più impurtanti di u Pakistan, è l'industria tessili hè a più grande fonte di guadagnu in cambiu di u paese.U Pakistan aspetta di spende $ 3 miliardi per impurtà materie prime per l'industria tessili.

In questa fase, u Pakistan hà ristrettu severamente l'impurtazioni, è i banche anu cessatu di apre e lettere di creditu per impurtazioni inutili.

U 19 di maghju, u guvernu pakistanesu hà annunziatu a pruibizione di l'impurtazione di più di 30 beni non essenziali è beni di lussu per stabilizzà e riserve di valuta in diminuzione è l'aumentu di e fatture d'importazione.

U 5 di lugliu di u 2022, a Banca Centrale di u Pakistan hà publicatu una volta una pulitica di cuntrollu di u scambiu.Per l'impurtazione di certi prudutti à u Pakistan, l'impurtatori anu bisognu di ottene l'appruvazioni di u Bancu Centrale in anticipu prima di pudè pagà u cambiu.Sicondu l'ultimi rigulamenti, sia a quantità di pagamenti in cambiu di più di $ 100,000 o micca, u limitu di l'applicazione deve esse applicatu per appruvazioni à a Banca Centrale di Pakistan in anticipu.

Tuttavia, u prublema ùn hè statu risolta.L'impurtatori pakistani anu vultatu à u contrabbando in Afganistan è pagatu in dollari americani in cash.

23

Certi analisti crèdenu chì u Pakistan, cù una inflazione severa, un disoccupazione crescente, riserve urgenti di valuta stranera è una rapida deprezzazione di a rupia, hè prubabile di seguità i passi di Sri Lanka, chì hè economicamente colapsatu.

24

Duranti u terrimotu di Wenchuan in u 2008, u guvernu pakistanesu hà pigliatu tutte e tende in stock è li mandò à e zone affettate in Cina.Avà u Pakistan hè in guai.U nostru paese hà annunziatu chì furnisce 100 milioni di yuan in assistenza umanitaria d'urgenza, cumprese 25 000 tende, è dopu una assistenza supplementaria hà righjuntu 400 milioni di yuan.I primi 3,000 tende ghjunghjeranu in a zona di disastru in una settimana è mette in usu.E 200 tunnellate di cipolle criate urgentemente anu passatu per l'Autostrada Karakoram.Consegna à u latu Pakistani.


Tempu di Postu: Settembre 16-2022

Applicazioni principali

I metudi principali di usà u containeru sò datu quì sottu