merchenzie secche |cuntainer integratu cuncepimentu è custruisce case

merchenzie secche |cuntainer integratu cuncepimentu è custruisce case

Edificiu prefabbricatu - Casa integrata di cuntainer
Siccomu i paesi cuntinueghjanu à attentu à u cambiamentu ambientale, a Cina hà presentatu u cuncettu di u sviluppu verde cù u scopu di "neutralità di carbone" in l'ultimi dui anni.Per l'industria di a custruzione, l'edifiziu prefabbricatu hà apprufittatu di a tendenza, trà quale a casa integrata di cuntainer hè favurita.

Hè economicu, hè più veloce di custruisce, hè verde è sustinibule.Ma per e case di cuntainer per esse più putenti è utili, anu da esse cuncepitu è ​​custruitu bè.

Chì sò i requisiti di terra per e strutture di cuntainer

1. Cast-in-place pavement béton include dui tipi di béton unreinforced è béton armatu, chì hè una struttura di pavimentu rigidu.Hanu alta forza, bona acqua è stabilità di u calore.Superficie liscia, bona resistenza à l'usura, resistenza à a corrosione di l'oliu, resistenza à alta temperatura, sottu à l'azzione di una carica forte ùn appare micca deformazione ondulante;Longa vita di serviziu è bassu costu di mantenimentu.

2. Ring beam: U rolu di ring beam hè principarmenti à aghjustà u pussibili insediamenti irregolari, rinfurzà l 'integrità di u fundamentu, ma dinù fà a reazzione fundamentu puntu più uniforme.Quandu e cundizioni geulogichi sò boni, u fasciu di l'anellu ùn pò micca esse stallatu, ma hè megliu di stallà u fasciu di l'anellu da a cunnessione di a colonna strutturale per furmà un quadru debule cumpletu è ancu per l'impermeabilità interna è esterna.

3. Cappucciu struttura d'acciaio, faciule da custruisce, bella è generosa.

Oghje, per via di e so caratteristiche di low cost, rapidità, unicità, stabilità è mobilità, a casa di cuntainer hè stata gradualmente aduprata in residenziale, alberghi, negozi, b & BS è altre industrie di custruzzione.In cunfrontu cù l'alloghju tradiziunale, l'alloghju di u containeru pò furnisce à e persone più scelte.Individui, famiglie è ancu una impresa ponu uttene ciò chì anu bisognu.Una casa fatta di una scatula d'acciaio pò ancu esse piena di atmosfera artistica, mentre chì salvu a prutezzione di l'ambiente è u tempu.

 


Tempu di post: 23-May-2022

Applicazioni principali

I metudi principali di usà u containeru sò datu quì sottu