U containeru pò ghjucà stu modu?Rompe e restrizioni di terra, diventate un novu postu luminoso

U containeru pò ghjucà stu modu?Rompe e restrizioni di terra, diventate un novu postu luminoso

Nta l'ultimi anni, a tendenza di u turismu populari hè stata assai evidenti, ma a dumanda turistica di u publicu hè diversificata è persunalizata, è a custruzzione di cuntenituri in lochi scenici ùn pò micca solu risponde à i bisogni diversificati di i turisti per l'alloghju, a visualizazione è l'esperienza, ma ancu. Aiutà u prugettu à sfondà u collu di bottiglia di a terra è e restrizioni.U materiale di u cuntinuu stessu hà assai bona resistenza à u ventu è a pioggia, è assai individuale.Dunque, l'usu di a creatività di u containeru per arricchisce u formatu di destinazione scenica hè diventatu l'scelta di parechji lochi scenici è destinazioni.

Allora cumu si deve esse ghjucatu u containeru di l'idea ?

1
Container + park, per custruisce un novu nodu creativo di a cità

A flessibilità è a moda di i cuntenituri solu risponde à i bisogni di a trasfurmazioni di i parchi industriali.Sutta a cundizione chì a natura di l'usu di a terra di i parchi industriali resta invariata, u spaziu di usu di parechji cuntainer pò esse aumentatu, è i caffè, bars, librerie è altri formati ponu esse aghjuntu à i cuntenituri.L'entrata di cuntenituri ùn pò micca solu rinfurzà u sensu di a moda di u parcu industriale, ma ancu rinfurzà a popularità di u parcu industriale.À u listessu tempu, migliurà l'efficienza di l'usu di a terra, aumentanu a pussibilità di diversificazione di prufittu.

2
Container + trafficu di corridor aereu, per custruisce un stabilimentu architettonicu di moda

Per cuntenituri più grande, un corridore d'aria pò esse custruitu trà cuntenituri, micca solu cunnetta u spaziu trà cuntenituri, ma ancu diventendu un paisaghju frescu.In u casu di e fureste, i corridori di l'aria aiutanu ancu à prutege u spaziu di terra, evitendu a pressione ecologica è e restrizioni di u trasportu di terra.

3
Container + uffiziu, custruisce una destinazione adatta per l'affari è u turismu

Per parechji imprenditori, per pudè travaglià in l'area scenica hè una cosa assai còmoda.Nta l'ultimi anni, i spazii di l'uffiziu di cuntainer sò emersi in certi cità, induve parechji start-ups si sò stallati, creendu una atmosfera imprenditoriale, è tali spazii di l'uffiziu sò diventati una parte di u paisaghju urbanu.

4
Container + ecologia, custruite atmosfera mutuale di prutezzione ambientale

Container ignifugo, materiale ùn custituiscenu micca contaminazione, carica è scaricamentu flessibili.Sò queste caratteristiche chì facenu chì l'area scenica ecologica cù strette esigenze di prutezzione ambientale diventenu un locu induve i cuntenituri sò ammucchiati.Da u puntu di vista esteticu, a bellezza di moda è masculina di u cuntinuu pò esse cuntrastu cù a bellezza femminile è simplice di l'ambienti ecologichi circundante, è i dui cumplementarii l'altri.

5
Container + meccanica architettonica per custruisce un novu spaziu urbanu sicuru è affidabile

Solu dopu à u calculu meccanicu prelimiunale, pudemu esse realizatu l'idea di cumminazione di u containeru, altrimenti, ùn importa micca quantu l'idea hè bona, ùn pò micca esse sbarcatu.In più di u calculu meccanicu, a prutezzione di u lampu deve esse cunsideratu.

6
Container + vetru per custruisce un sistema spaziale assulanatu è trasparente

Tagliate un spaziu nantu à u cuntinuu o nantu à a facciata è installate una interfaccia di vetru.Da una banda, stu metudu di disignu pò fà u cuntinuu più di moda, da l'altra banda, pò ancu fà l'aria in u cuntinuu più frescu, sottu à u sole, per chì l'ambiente di casa internu hè più caldu.

7
Container + scale per custruisce un sistema spaziale multi-livellu

Se un cuntinuu hè cunsideratu cum'è una casa, allora, parechje case appilate inseme, hè un picculu edifiziu.Solu bisognu di custruisce una scala trà cuntenituri, bisognu di apre u fondu di unu di i cuntenituri, è dopu aduprà materiali ambientali per custruisce una scala chì cunnetta i cuntenituri.

8
Container + container, custruisce un sistema funziunale riccu

A cumminazzioni di cuntainer è cuntainer pò furmà un sistema spaziale assai riccu.Diversi cuntenituri ponu esse riuniti per furmà una porta scenica, un picculu centru di visitori, un ristorante o un picculu hotel.I cuntenituri più chjuchi puderanu formà un toilette o una tenda di vendita.


Tempu di post: 23-May-2022

Applicazioni principali

I metudi principali di usà u containeru sò datu quì sottu