Hè a fine di una era di prezzi altissimi in l'industria di u trasportu glubale chì hà vistu i tassi di cuntainer calà più di 60 per centu questu annu?
U terzu quartu di l'annu hè tradiziunale a stagione di punta per l'industria di u trasportu glubale, ma questu annu u mercatu ùn si sente micca u calore di l'ultimi dui anni, postu chì i tassi di trasportu nantu à e principali rotte di u cummerciu marittimu sò caduti cum'è i speditori si sò spustati prima di u tempu è l'inflazione hà crimped a dumanda di i cunsumatori.
U costu di spedinu un containeru di 40 piedi da a Cina à a costa occidentale di i Stati Uniti hè avà di circa $ 4,800, più di 60 per centu da ghjennaghju, secondu l'indice FBX di u Baltic Shipping Exchange.U costu di spedite un containeru da a Cina à l'Europa di u Nordu hè ancu cascatu à $ 9,100, circa 40 per centu più bassu chè à u principiu di l'annu.
I tassi nantu à e duie rotte principali, mentre sò sempre sopra i livelli pre-pandemici, ùn sò micca vicinu à u piccu di più di $ 20,000 righjuntu in settembre scorsu.L'annu hà vistu chjaramente una forte inversione in i mercati di spedizione da i primi tempi di a pandemia globale.
Fonte d'infurmazione: Agenzia di News di l'Unione Finanziaria
Tempu di Postu: Settembre-08-2022